A számviteli kiszervezés vagy outsourcing a vállalatok költségcsökkentésének egyik legfontosabb eszköze, hiszen az
alaptevékenységhez nem közvetlenül kapcsolódó számviteli terület kiszervezésével a számviteli költségek akár 40-50%-kal is
csökkenthetőek.
Azon túl, hogy az outsourcing szolgáltatásnak köszönhetően a költségek jól tervezhetővé és ellenőrizhetővé válnak, számos további előnye van a kiszervezésnek.
A legfontosabb, hogy megbízóink számára a szükséges szakértelmet, komplex tudást biztosítjuk magasan képzett bérszámfejtési, munkaügyi, adó, TB szakembergárdával, kihelyezett ügyfélmenedzser munkatárssal.
Szolgáltatásunk keretében nemcsak az adminisztratív munkát vállaljuk át megbízóinktól, hanem senior tudású pénzügyi vezetőket, pénzügyi vezetői know-how-t is "kölcsönözhetnek" ügyfeleink.
Biztosítjuk a teljes informatikai infrastrukturát, teljes körű adatvédelmet, és felelősségvállalást, szoftver követést, a digitális archiválást és af folyamatos rendelkezésre állást.
Az ügyfél számára cégünkkel kötött outsourcing együttműködés nagy biztonságot nyújtó, professzionális számviteli szolgáltatás és támogatás. Cégünk sikere abban rejlik, hogy tudásunkkal és erőforrásunkkal az ügyvezetők, tulajdonosok részére a munkájukhoz, döntéseikhez szükséges információt megfelelő időben biztosítjuk. Célunk, hogy Ügyfeleink még inkább stratégiai üzleti céljaik megvalósítására összpontosíthatnak, amíg mi a háttérből támogatást nyújtunk üzleti tevékenységeik elvégzéséhez.
Minden esetben egyedileg alakítjuk ki a szolgáltatás konkrét tartalmát
és árazását, de a könnyebb áttekinthetőség érdekében szolgáltatáscsomagokat is kialakítottunk.
A számviteli tevékenység teljes kiszervezése, ugyanakkor a
kapcsolattartás és az információáramlás folyamatossága érdekében, a
megrendelő cég központjában dolgozó ügyfélmenedzser munkatársat is
biztosítunk.
3. Bérszámfejtés + HR csomag
Teljes körű bérszámfejtési és munkaügyi feladatok ellátását vállaljuk:
Havi, hóközi bérszámfejtés,
Kilépő, belépő dolgozókkal kapcsolatos teljes ügyintézés (APEH adatlapok elkészítése),
Társadalombiztosítási kifizetések elbírálása, számfejtése, valamint a hozzájuk kapcsolódó adatszolgáltatások elkészítése,
TB és munkaügyi statisztikák elkészítése,
Cafeteria tanácsadás,
Bérrel kapcsolatos havi járulék és adófizetési kötelezettség megállapítása (átutalási lista),
Bérrel kapcsolatos havi járulék és adófizetési kötelezettség bevallása (elektronikus adatszolgáltatás),
Éves NYENYI és kontroll adatszolgáltatások elkészítése,
Igazolások kiadása (jövedelem, munkaviszony)
Bérszámfejtési + HR árak (kiszervezés, vagy a szolgáltatáscsomagokban
meghatározott fő utáni árak)
Újabb ágazatokra terjesztik ki az online pénztárgépek használatát 2016. szeptember 30-tól.
2016. szeptember 30-ától és 2017. január 1-jétől a kormány további ágazatokra terjeszti ki az online pénztárgépek használatának kötelezettségét. Kiemeltem felhívjuk figyelmüket az Üzlet definíciójára, amely jelentősen befolyásolja a nyugtaadási kötelezett
Változnak az elektronikus közútiáruforgalom-ellenőrző rendszer (ekáer) szabályai 2016 augusztus 1-től: amennyiben a szállítóeszköz és a rakomány súlya meghaladja a 3,5 tonnát, ekáerszámot kell kérni, valamint a hatósági zárak eltávolítása esetén bírságot